Αναμνήσεις μιας γκέισας

By Arthur Golden

| Softcover | 9789602369135

Like Αναμνήσεις μιας γκέισας ?

Ένα σαγηνευτικό κατόρθωμα. Mια εξαιρετικά πρωτότυπη νουβέλα γραμμένη σε πρώτο πρόσωπο, σαν μια εκ βαθέων εξομολόγηση μιας από τις πιο φημισμένες γκέισες της Iαπωνίας.
H ιστορία της Σαγιουρί ξεκινά το 1929, όταν το κοριτσάκι με τα παράξενα γκριζο Continue

H ιστορία της Σαγιουρί ξεκινά το 1929, όταν το κοριτσάκι με τα παράξενα γκριζογάλανα μάτια ξεριζώνεται από το ψαροχώρι όπου ζει με την οικογένειά του, για να πουληθεί σε ένα από τα πιο γνωστά σπίτια γκεϊσών. Mέσα στην ατμόσφαιρα παρακμής του Kιότο, η Σαγιουρί πρέπει να μάθει την τέχνη της γκέισας: χορό και μουσική, τα μυστικά του κιμονό και του εξεζητημένου μακιγιάζ, τον τρόπο σερβιρίσματος του σακέ και τις μεθόδους ψυχαγωγίας των ισχυρών ανδρών - με οποιοδήποτε προσωπικό κόστος. Tο ξέσπασμα, όμως, του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου αναγκάζει τα σπίτια με τις γκέισες να κλείσουν κι έτσι η Σαγιουρί, με ελάχιστα χρήματα κι ακόμα λιγότερη τροφή, πρέπει να βρεθεί, για άλλη μια φορά, αντιμέτωπη με τη μοίρα της. Kαι πρέπει, ακόμα, να κερδίσει το μοναδικό άνδρα που αγάπησε στη ζωή της, έστω κι αν αυτό σημαίνει την αυτοεξορία της από την Iαπωνία.
Aποκαλύπτοντάς μας τον κόσμο της ομορφιάς και της σκληρότητας που κρύβουν τα παραβάν από ρυζόχαρτο -εκεί όπου τα πάντα κρίνονται από τα φαινόμενα και όπου η αγνότητα ενός νεαρού κοριτσιού γίνεται αντικείμενο άγριου πλειστηριασμού-, οι Aναμνήσεις μιας Γκέισας γίνονται το έπος μιας ολόκληρης εποχής και ταυτόχρονα μια νουβέλα που προκάλεσε ήδη παγκόσμια αίσθηση.
Ένα εκπληκτικό δημιούργημα, γεμάτο με χάρη και ευαισθησία, από έναν εξαιρετικά ταλαντούχο νέο συγγραφέα.

Un libro interessantissimo, che ci trasporta in un Giappone lontano ed affascinante. L' autore con estrema delicatezza e sensibilità ci racconta del mondo misterioso delle geishe, attraverso la storia della protagonista Sayuri.

If 89 said on Aug 20, 2014 | Add your feedback

Le memorie di Chiyo che divenne Sayuri

Bello..
    Un bel romanzo , ben scritto da un occidentale che ha molto studiato l'arte e la cultura Giapponesi.
    Il racconto sembra proprio essere narrato da Sayuri, una oramai vecchia Geisha trasferitasi negli USA..
    Molto verosimili gli ambienti, le de ...(continue)

Bello..
    Molto verosimili gli ambienti, le descrizioni di luoghi e personaggi, le vicende che avrebbero potuto realmente accadere..
    Si legge molto scorrevolmente, si immaginano le scene (forse anche influenzati dalla trasposizione cinematografica), si "sentono gli odori e i sapori"..
    Bello, un viaggio nella cultura delle Geishe intrapreso con delicatezza e "rispetto della memoria"..

MaoK said on Aug 19, 2014 | Add your feedback

Un mondo esotico e sconosciuto

Splendido! L’ho adorato dalla prima parola. Fin dall’inizio mi sono immersa nelle vicissitudini della piccola Chiyo prima e dell’apprendista geisha Sayuri, poi. Una storia che ho divorato letteralmente.

I personaggi, i buoni e i cattivi, mi hanno co ...(continue)

I personaggi, i buoni e i cattivi, mi hanno conquistato tutti, sono stata ammaliata dalle descrizioni dei magnifici kimono indossati dalle geishe, dalle tradizioni, dalle cerimonie del tè e dai pittoreschi riti come per esempio il trucco o la vestizione delle geishe.

Ma soprattutto, quello che più mi ha coinvolto nella lettura è stata la scrittura ricca di similitudini e di metafore, tipicamente orientali, utilizzate sempre per descrivere stati d’animo, tratti fisici e caratteri dei personaggi, emozioni, paesaggi…una scrittura che ha creato un’atmosfera zen ideale.

Tutto mi ha affascinato: il Giappone, la sua cultura, le geishe, le tradizioni e mi ha fatto venire un’incredibile voglia di approfondire le mie conoscenze su questo mondo esotico e magico.

Lo consiglio davvero. 5 stelle piene!

veleno72 said on Aug 6, 2014 | Add your feedback

Letto con un po' di tempo a disposizione sono sicura che l'avrei divorato. Un libro meraviglioso...uno scorcio di una cultura lontana anni luce dalla nostra. Lo consiglio vivamente

Maria said on Aug 3, 2014 | Add your feedback