Η σκιά του ανέμου

By Carlos Ruiz Zafon

Like Η σκιά του ανέμου ?

Ένα βιβλίο ιστορικού μυστηρίου, μια συναρπαστική ιστορία αγάπης και μια συγκλονιστική αποκάλυψη της μυστικής δύναμης των βιβλίων -ένας θρίαμβος της τέχνης της μυθοπλασίας. "Η σκιά του ανέμου" είναι ένα μυθιστόρημα για το μαγικό ταξίδι ενός αγοριού, τ Continue

Ένα βιβλίο ιστορικού μυστηρίου, μια συναρπαστική ιστορία αγάπης και μια συγκλονιστική αποκάλυψη της μυστικής δύναμης των βιβλίων -ένας θρίαμβος της τέχνης της μυθοπλασίας. "Η σκιά του ανέμου" είναι ένα μυθιστόρημα για το μαγικό ταξίδι ενός αγοριού, του Ντανιέλ, στα μυστικά και τα φαντάσματα μιας σκοτεινής πόλης, με αφετηρία την αναζήτηση ενός μυστηριώδους συγγραφέα που τα βιβλία του, ακατανίκητα σαγηνευτικά, είναι ένας θανάσιμος κίνδυνος για όποιον τα κατέχει. Ο Ντανιέλ οδηγείται από τον πατέρα του στο Κοιμητήριο των Λησμονημένων Βιβλίων, όπου του αποκαλύπτεται ένα μυστικό που θα αλλάξει τη ζωή του για πάντα: πρόκειται για μια μυστική βιβλιοθήκη, στην οποία βρίσκονται όλα τα ξεχασμένα βιβλία περιμένοντας εκείνο τον αναγνώστη που θα τα βγάλει από τη λήθη. Ο πατέρας του τον προτρέπει να διαλέξει ένα βιβλίο μέσα από τους λαβύρινθους του Κοιμητηρίου. Ο Ντανιέλ επιλέγει το βιβλίο "Η σκιά του ανέμου", ένα μυθιστόρημα που θα τον γοητεύσει και θα τον παρακινήσει να ανακαλύψει και τα υπόλοιπα έργα του συγγραφέα του, του Χουλιάν Καράξ. Σοκαρισμένος, έρχεται αντιμέτωπος με τη φοβερή αποκάλυψη ότι κάποιος καταστρέφει τα αντίτυπα των έργων του Καράξ και ότι το δικό του είναι το μοναδικό που υπάρχει. Στην προσπάθειά του να ανακαλύψει την αλήθεια, θα διαβεί τις πύλες των σκοτεινότερων μυστικών της πόλης, σε έναν κόσμο που τον σκιάζουν δολοφονίες, μαγεία, παραλογισμός, πλεκτάνες και καταδικασμένοι έρωτες.

Un inquietante mistero tutto da scoprire!

Misterioso, morboso, passionale, riflessivo, turbolento il romanzo di Zafòn. Non avevo mai letto nulla di questo autore ma fin dalle prime pagine di questo libro il suo stile mi ha catturata. Descriverlo sarebbe impossibile, va letto per capirlo. Zafòn è stato capace di creare qualcosa in grado di catturarti sin dalle prime pagine e letteralmente catapultarti nella Spagna che racconta, insieme al piccolo Daniel Sempere e il Cimitero dei Libri Dimenticati. Meravigliosi i personaggi, meraviglioso lo sfondo, stupenda la vicenda. Libro super consigliato.

Rebecca Molea said on Aug 24, 2014 | Add your feedback

Grazie a questo libro ho "visto" una Barcellona magica e misteriosa. Letto tutto d'un fiato!

Franci_F said on Aug 24, 2014 | Add your feedback

"...Bea sostiene che leggere è un'arte in via di estinzione e che i libri sono specchi in cui troviamo solo ciò che abbiamo dentro di noi,e che la lettura coinvolge mente e cuore,due merci sempre più rare."

$Sofia$ said on Aug 22, 2014 | Add your feedback

Mi sento divisa su questo romanzo, osannato in tutto il mondo come imperdibile. Ho fatto fatica a finirlo, nella sua ridondanza e arzigogolare in un miscuglio indicibili di azioni.

Unteconchaplin said on Aug 12, 2014 | Add your feedback

Un libro davvero avvincente, è il primo libro che leggo dell'autore e mi ha davvero colpito, consigliato per tutti.

Il Nano said on Aug 10, 2014 | Add your feedback

Capolavoro

Bestseller non perché lo ha decretato la critica o la casa editrice, ma il pubblico. E il lettore sa quando il libro è buono. Barcellona si riveste di mistero, togliendo dall'oblio libri polverosi, storie incredibilmente intrecciate e intriganti scenari di primo novecento con sfondi di guerra civile. Storia meravigliosamente raccontata come soltanto un talentuoso scrittore nonché amante della propria città puo' esprimere.

Quasimodo said on Aug 10, 2014 | Add your feedback