A Grand Central Station em vaig asseure i vaig plorar

By Elizabeth Smart

| Mass Market Paperback | 9788483306666

Like A Grand Central Station em vaig asseure i vaig plorar ?

Aquesta és la crònica d´una passió portada al límit: la que va néixer entre la jove escriptora canadenca Elizabeth Smart i el poeta anglès George Barker, llavors un home casat, del qual ella es va enamorar a través dels seus versos abans de conèixer- Continue

Aquesta és la crònica d´una passió portada al límit: la que va néixer entre la jove escriptora canadenca Elizabeth Smart i el poeta anglès George Barker, llavors un home casat, del qual ella es va enamorar a través dels seus versos abans de conèixer-lo personalment. No va trigar gaire a mantenir-hi una relació per carta i, a través de Lawrence Durrell, va aconseguir conèixer-lo i convertir-se en la seva amant i en la mare de tres fills seus. Amb un llenguatge prodigiós, ple d´imatges tan originals com trasbalsadores, la novel·la narra l´enamorament addictiu de l´autora per Barker, amb qui arrib a establir una relació d´una intensitat tan gran que quasi es converteix en una experiència mística tan addictiva com malsana.

Elizabeth Smart (Ottawa, Ontario, 1913 - Londres, 1986), fou una poeta i novel·lista canadenca, i és la primera vegada que la seva obra, esdevinguda tot un clàssic, es publica en català.

• Mass Market Paperback 136 Pages
  • Publisher: Viena Editors