A praia dos afogados

Editorial: Galaxia

4.2

Language:Galego | Number of Pages: 512 | Format: Paperback | Noutras linguas: (outras linguas) Spanish , Italian , English , Dutch

Isbn-10: 8498651808 | Isbn-13: 9788498651805 | Publish date:

Category: Crime , Fiction & Literature , Mystery & Thrillers

Do you likeA praia dos afogados?
Únete a aNobii para ver se o len os teus amigos, e descobre libros semellantes!

Rexístrate gratis
Descrición do libro
Despois do éxito de Ollos de auga, con máis de 10.000 exemplares vendidos, Domingo Villar preséntanos A praia dos afogados, unha apaixonante novela de intriga que mergulla o lector no mundo da Galicia mariñeira, desde os areais das Rías Baixas á paisaxe urbana e as tabernas da cidade de Vigo.

A novela parte dun descubrimento estarrecedor. Unha mañá, o cadáver dun mariñeiro é arrastrado pola marea ata unha praia da vila de Panxón, na ría de Vigo. Se non fose porque ten as mans atadas cunha brida de plástico, Xusto Castelo había ser outro mariñeiro que encontrou a súa tumba entre as ondas mentres pescaba. Sen testemuñas nin rastro da embarcación do finado, o lacónico inspector Leo Caldas mergúllase no ambiente mariñeiro para tratar de clarexar o crime entre homes e mulleres que recean de desvelar as súas sospeitas e que, cando deciden falar, apuntan nunha dirección insólita de máis. Un caso difícil para Caldas, que pasa malos momentos: o único irmán do seu pai está enfermo de gravidade e a súa colaboración no programa radiofónico de Onda Vigo estase volvendo cada vez máis inaturable. Tampouco non facilita as cousas o carácter arroutado de Rafael Estévez, o seu axudante aragonés, que non se dá adaptado á retranca e os sobreentendidos dos galegos.

Domingo Villar volve introducir o lector nunha intriga sen acougo. Unha pescuda policial que, nesta segunda novela protagonizada polo inspector Leo Caldas, tamén é unha esculca na memoria e nas ilusións fanadas.

un gallo magistrale

Non conoscevo l'autore, siccome dovevo andare in Spagna l'ho scelto in biblioteca come una delle possibili letture. Si è rivelato stupendo. Possiede una scrittura fluida e soprattutto la trama ti cattura dall'inizio alla fine. Da leggere.

Lo he leído en gallego y creo que está mucho mejor que después de la traducción al castellano. En castellano las expresiones pierden el carácter.

Me ha parecido una novela muy interesante, no sólo por cómo el inspector Caldas consigue descifrar los acertijos, sino también por cómo el escritor refleja la vida de los marineros gallegos. Hay momentos de humor muy buenos en la novela y nos hace reflexionar acerca de algunos problemas que está habiendo con el tema del marisqueo y la pesca en Galicia.
    Lo recomiendo también porque este escritor me parece muy bueno con el tema de las descripciones de paisajes que hacen que te sumerjas de lleno en la trama.
    Fantástico!

Inspector galego

Moi boa trama policiaca en terras galegas, con lugares e personaxes recoñecibles e moi do país. Humor, intriga, tempo para pensar nos posibles asasinos, tempo para desfrutar do alento salgado do mar... Creo que mellora con creces Ollos de auga, vale a pena!

-Pois eu hai tempo que non atropelo a ninguén-comentou Estévez de súpeto-.A última vez foi en Zaragoza, pero xa van máis de tres anos.
    As pálpebras de Leo Caldas abríronse como impulsadas por un resorte.
    -Non o botarás de menos?-preguntou.
    -Non diga parvadas.
    -Pois mellor. ...continuar

As pálpebras de Leo Caldas abríronse como impulsadas por un resorte.
    -Non o botarás de menos?-preguntou.
    -Non diga parvadas.
    -Pois mellor. Mentres esteas ás miñas ordes quédache prohibido atropelar a ninguén.

Creo que lo mejor de este libro es la ambientación, casi puedes sentir el ruido de las olas, el aroma de los mariscos que almuerzan los protagonistas, el olor del verde de Galicia...

Por lo demás, la trama está bien construida entorno a unos personajes mejor elaborados. Una novela policíaca original y llena de intrigas.

Me parece un libro magnífico. El anterior que leí de este autor, Ojos de agua, me gustó pero me pareció un poco flojo. Éste me ha encantado: la trama, el desarrollo, el final, ... Merece la pena.

Otra interesante investigación de Leo Caldas que nos lleva hasta un pueblecito pesquero gallego en el que casi todos parecen tener algo que ocultar. Una de las mejores cosas de la novela es la ambientación unida al contraste de las formas de ser del gallego Caldas y el aragonés Estévez. Seguiré c ...continuar

Otra interesante investigación de Leo Caldas que nos lleva hasta un pueblecito pesquero gallego en el que casi todos parecen tener algo que ocultar. Una de las mejores cosas de la novela es la ambientación unida al contraste de las formas de ser del gallego Caldas y el aragonés Estévez. Seguiré con la saga.

Continúan las aventuras del inspector Caldas y su ayudante Estévez. Esta es una novela mucho más reposada, calmada, con el mar como protagonista de fondo y la introspección del inspector Caldas, sus pensamientos, sus ideas, como protagonistas. El crimen pasa a un segundo plano y la novela se vuelve más intimista y menos negra sin perder por ello su frescura.