A praia dos afogados

By Domingo Villar

Like A praia dos afogados ?

Despois do éxito de Ollos de auga, con máis de 10.000 exemplares vendidos, Domingo Villar preséntanos A praia dos afogados, unha apaixonante novela de intriga que mergulla o lector no mundo da Galicia mariñeira, desde os areais das Rías Continue

Despois do éxito de Ollos de auga, con máis de 10.000 exemplares vendidos, Domingo Villar preséntanos A praia dos afogados, unha apaixonante novela de intriga que mergulla o lector no mundo da Galicia mariñeira, desde os areais das Rías Baixas á paisaxe urbana e as tabernas da cidade de Vigo.

A novela parte dun descubrimento estarrecedor. Unha mañá, o cadáver dun mariñeiro é arrastrado pola marea ata unha praia da vila de Panxón, na ría de Vigo. Se non fose porque ten as mans atadas cunha brida de plástico, Xusto Castelo había ser outro mariñeiro que encontrou a súa tumba entre as ondas mentres pescaba. Sen testemuñas nin rastro da embarcación do finado, o lacónico inspector Leo Caldas mergúllase no ambiente mariñeiro para tratar de clarexar o crime entre homes e mulleres que recean de desvelar as súas sospeitas e que, cando deciden falar, apuntan nunha dirección insólita de máis. Un caso difícil para Caldas, que pasa malos momentos: o único irmán do seu pai está enfermo de gravidade e a súa colaboración no programa radiofónico de Onda Vigo estase volvendo cada vez máis inaturable. Tampouco non facilita as cousas o carácter arroutado de Rafael Estévez, o seu axudante aragonés, que non se dá adaptado á retranca e os sobreentendidos dos galegos.

Domingo Villar volve introducir o lector nunha intriga sen acougo. Unha pescuda policial que, nesta segunda novela protagonizada polo inspector Leo Caldas, tamén é unha esculca na memoria e nas ilusións fanadas.

Lo he leído en gallego y creo que está mucho mejor que después de la traducción al castellano. En castellano las expresiones pierden el carácter.

Me ha parecido una novela muy interesante, no sólo por cómo el inspector Caldas consigue descifrar los acertijos, sino también por cómo el escritor refleja la vida de los marineros gallegos. Hay momentos de humor muy buenos en la novela y nos hace reflexionar acerca de algunos problemas que está habiendo con el tema del marisqueo y la pesca en Galicia.
    Lo recomiendo también porque este escritor me parece muy bueno con el tema de las descripciones de paisajes que hacen que te sumerjas de lleno en la trama.
    Fantástico!

albagufer said on Mar 18, 2014 | Add your feedback

Inspector galego

Moi boa trama policiaca en terras galegas, con lugares e personaxes recoñecibles e moi do país. Humor, intriga, tempo para pensar nos posibles asasinos, tempo para desfrutar do alento salgado do mar... Creo que mellora con creces Ollos de auga, vale ...(continue)

Moi boa trama policiaca en terras galegas, con lugares e personaxes recoñecibles e moi do país. Humor, intriga, tempo para pensar nos posibles asasinos, tempo para desfrutar do alento salgado do mar... Creo que mellora con creces Ollos de auga, vale a pena!

Ana Cabanelas said on Dec 27, 2012 | Add your feedback

-Pois eu hai tempo que non atropelo a ninguén-comentou Estévez de súpeto-.A última vez foi en Zaragoza, pero xa van máis de tres anos.
    As pálpebras de Leo Caldas abríronse como impulsadas por un resorte.
    -Non o botarás de menos?-preguntou.
    -Non di ...(continue)

As pálpebras de Leo Caldas abríronse como impulsadas por un resorte.
    -Non o botarás de menos?-preguntou.
    -Non diga parvadas.
    -Pois mellor. Mentres esteas ás miñas ordes quédache prohibido atropelar a ninguén.

AliciaFilgueras said on Dec 10, 2012 | Add your feedback

Creo que lo mejor de este libro es la ambientación, casi puedes sentir el ruido de las olas, el aroma de los mariscos que almuerzan los protagonistas, el olor del verde de Galicia...

Por lo demás, la trama está bien construida entorno a unos personajes mejor elaborados. Una novela policíaca original y llena de intrigas.

Melika said on Nov 11, 2012 | Add your feedback