Acqua Alta

Publisher: ISIS Audio Books

3.5

Language:English | Number of Pages: | Format: Audio Cassette | In other languages: (other languages) German , Spanish , Portuguese , Polish , Dutch

Isbn-10: 0753104393 | Isbn-13: 9780753104392 | Publish date:  | Edition Unabridged

Narrator: Michael Tudor Barnes

Also available as: Paperback , Audio CD , Hardcover , Others , eBook

Category: Crime , Non-fiction

Do you like Acqua Alta ?

so/so

I was looking for a good old cop's ook. It's a ok book, story is really worth it, ... but it kinda take some longer path a bit too often. This is purely personnal opinion.

Cara Donna, mi spiace, mi sono un po' rotta. Mi son piaciute le due dive in amore, ma il resto sa un po' di vecio. Abbiam capito che vuoi denunciare un po'i malcostumi italiani e allora dacci dentro, mica 'sta roba da educande.

Como análisis de la vida en Venecia y en extensión en Italia, es muy bueno, pero la trama de la historia, como novela negra o de suspense, es muy floja.