Bleach 05

Rightarm of the giant

Per

Editor: Glénat

4.2

Language:Català | Number of Pàgines: 192 | Format: Softcover and Stapled | En altres llengües: (altres llengües) Spanish , Chi traditional , English , German , Italian , Japanese , French

Isbn-10: 8483574020 | Isbn-13: 9788483574027 | Data publicació:

Category: Comics & Graphic Novels , Science Fiction & Fantasy , Sports, Outdoors & Adventure

Do you like Bleach 05 ?

Registra't gratis
Descripció del llibre
L'Uryû Ishida, un quincy, apareix d'improvís davant l'Ichigo proclamant el seu odi envers els shinigami! Desafia l'Ichigo a una competició que guanyarà qui aconsegueixi derrotar més hollow que han convocat per al repte comencen a atacar els habitants del barri!

Uryu Ishida odia Ichigo Kurosaki. così intensamente da poter compiere azioni avventate. Ichigo deve stare in guardia,perchè dovràfare i conti con un avversario molto pericoloso..un essere umano mosso dal rancore

dit a

• *** Aquest comentari conté spoilers! ***

Mi piace che Chad adesso combatta contro gli Hollow *___* Orihime però preferivo avesse un potere tutto suo . Invece richiama le sue forcine XD Vabbè bello *___*

dit a