Call to Action

Secret Formulas to Improve Online Results

By Bryan Eisenberg,Lisa T. Davis,Jeffrey Eisenberg

| Paperback | 9780785219651

Like Call to Action ?

Call to Action includes the information businesses need to know to achieve dramatic results from online efforts. Are you planning for top performance? Are you accurately evaluating that performance? Are you setting the best benchmarks for Continue

Call to Action includes the information businesses need to know to achieve dramatic results from online efforts. Are you planning for top performance? Are you accurately evaluating that performance? Are you setting the best benchmarks for measuring success? How well are you communicating your value proposition? Are you structured for change? Can you achieve the momentum you need to get the results you want? If you have the desire and commitment to create phenomenal online results, then this book is your call to action.

Within these pages, New York Times best-selling authors Bryan and Jeffrey Eisenberg walk you through the five phases that comprise web site development, from the critical planning phase, through developing structure, momentum, and communication, to articulating value. Along the way, they offer advice and practical applications culled from their years of experience "in the trenches."

Per chi ambisce ai risultati concreti

Per chi punta a fare web marketing dai risultati concreti e immediati, il persuasive copywriting è l'arma giusta e questo libro si inserisce perfettamente in tale ambito. Consigliato anche oltre l'apparente semplicità del titolo.

Studio Cappello said on Oct 1, 2010 | 1 feedback

Le basi della comunicazione online

Un must per tutti quelli che vogliono imparare non solo a scrivere, ma a comunicare in qualsiasi forma sul web: utile per apprendere come strutturare una pagina, come collocare le call to action, come sfruttare i colori e il design. Insomma, come convertire. Il primo libro che mi ha introdotto al web...appena ho tempo lo rileggo!

M Nieri said on Sep 30, 2010 | Add your feedback

Utile per gli ecommerce e ogni sito "goal oriented"

Pur essendo un libro datato 2007, è decisamente utile per consentire di stabilire dei conversion goal - ovvero la definizione e il monitoraggio degli obiettivi della propria comunicazione online. Fondamentale per chi si occupa di ecommerce, ma più in generale per chi gestisce ogni tipo di comunicazione goal oriented sul web.

Enrico Giubertoni - www.buzzes.eu said on Jan 3, 2008 | Add your feedback

Call to action

Il libro è senza dubbio molto interessante; porta a compimento il processo di definizione di un processo e di un'arhitterura della Persuasive information già iniziato dai fratelli Eisemberg con il precedente online persuasive copywriting..
    I con ...(continue)

I concetti espressi sono chiari ed efficaci..Il libro narra le avventure di un utente/vistatore/cliente all'interno delle pagine di un destination site.
    Unica obiezione: forse ci siamo dimenticati dei contenuti generati dal basso e dal ruolo in termine di "influenza" esercitato dai blogger e dagli influenttials :-)..

Leonardobellini said on Oct 28, 2007 | Add your feedback

• English Books