Com una novel·la

By Daniel Pennac

Like Com una novel·la ?

¿Per què disminueix l'índex de lectura? ¿Com és que els joves no llegeixen o llegeixen poc? L'escriptor francès Daniel Pennac, que també és professor de literatura, s'ho ha plantejat i ho ha contestat en aquest llibre, que ha revolucionat - a causa d Continue

¿Per què disminueix l'índex de lectura? ¿Com és que els joves no llegeixen o llegeixen poc? L'escriptor francès Daniel Pennac, que també és professor de literatura, s'ho ha plantejat i ho ha contestat en aquest llibre, que ha revolucionat - a causa del seu èxit excepcional - el món de l'edició i el de l'ensenyament, en el qual Pennac - que ha estat comparat amb Saint-Exupéry, Camus i Boris Vian - defensa el "decàleg dels drets imprescriptibles del lector". Llegir -diu- és un acte solitari, i la lectura és una aposta a favor del plaer i, en definitiva, de la felicitat.

Recensione su http://bookshelf54.blogspot.it/2014/10/daniel-pennac-come-un-romanzo.html

Hella said on Oct 18, 2014 | Add your feedback

“Il tempo per leggere, come il tempo per amare, dilata il tempo per vivere.”

È difficile da lettore non ritrovarsi in tutto ciò che ha scritto Pennac in questo "saggio sulla lettura", la maggior parte del tempo sorridevo mentre sfogliavo le pagine poiché abilissimo nel toccare tutti i punti sull'argomento in modo talvolta ironico e divertente, l'apice arriva con i 10 diritti. Ottimo.

Carmine said on Oct 10, 2014 | Add your feedback

E' strano quanto un libro ti istruisca su quello che stai facendo in quel momento, proprio leggere.
    Bellissimo davvero.

Rossella said on Aug 30, 2014 | Add your feedback

sciogliete quelle catene e il mattone diventerà una nuvola

Faccio valere uno dei diritti imprescrittibili del lettore, il diritto di spizzicare:
    << Il verbo leggere non sopporta l'imperativo, avversione che condivide con alcuni altri verbi: il verbo "amare ...il verbo "sognare".. >>

FantaVia said on Aug 21, 2014 | Add your feedback

Se dimenticassi il perché mi piace leggere, ripartirei decisamente da qui.

Babs said on Aug 17, 2014 | Add your feedback

Groups with this in collection