Els Grope

By Tom Sharpe

| Hardcover | 9788466410397

Like Els Grope ?

“Una de les coses que més sorprenen de la vella Anglaterra és que encara s’hi poden trobar famílies que viuen a la mateixa casa que van construir els seus avantpassats segles enrere, i en terres que han estat seves des d’abans de la conquesta norman Continue

“Una de les coses que més sorprenen de la vella Anglaterra és que encara s’hi poden trobar famílies que viuen a la mateixa casa que van construir els seus avantpassats segles enrere, i en terres que han estat seves des d’abans de la conquesta normanda. Els Grope, de la casa pairal Grope Hall, són una d’aquestes famílies".

Les dones Grope, tossudes, excèntriques i obsessionades amb el sexe, han dominat sempre la nissaga i estan més que disposades a continuar-ho fent omplint el món de noves hereves Grope, vulguin o no els infeliços nuvis.

A l’inici del nou mil•lenni, l’Esmond Wiley, un jove inexpert, és conduït amb enganys al casalot dels Grope per una de les membres de l’excèntrica família. El jove Esmond no es podrà escapar de cap manera, i el seu segrest posarà en marxa un torrent de situacions d’allò més esperpèntiques.

Les peripècies dels Grope (mes ben dit de les Grope) són les tipiques de Tom Sharpe. Una història familiar quasi surrealista i uns fets que de tant embolicats quasi semblen irreals. Però tot i això mentre llegeixes acabes rient que és el que sempre aconsegueix aquest autor. No m'ha acabat de fer el pes el final, tant poc "treballat", però en general m'ha divertit força.

Angelsillibres said on Feb 12, 2012 | Add your feedback

Embolica que fa fort! Necessitava una lectura lleugera i divertida i m'ha encantat! Les dones al poder! Però que perilloses poden arribar a ser... Millor no topar-se amb una Grope!!

bohemia said on Aug 3, 2011 | Add your feedback

ai...

de tan en quan em pregunto perque continuo llegint llibres d'en Sharpe....

Imma said on Mar 2, 2011 | Add your feedback

• Hardcover