• Sök Conteggio caratteri ISBN valido ISBN non valido Codice a barre valido Codice a barre non valido loading search

En flickfotografs bekännelser

Förlag: Lind & Co

3.0

Language:Svenska | Number of Pages: 169 | Format: Others

Isbn-10: 9174610074 | Isbn-13: 9789174610079 | Publish date:

Även tillgänglig som: Mass Market Paperback

Category: Biography , Non-fiction

Do you like En flickfotografs bekännelser ?

Bokbeskrivning

Bingo Rimér är Sveriges mest kända och ökända fotograf. Strippor, Hells Angels, droger, stämningar och ogenomtänkta bröllop i Las Vegas är alla ingredienser i Bingos liv. Men trots att den kontroversielle fotografen alltid strävat efter att leva så extremt som möjligt har han samtidigt lyckats bli både en framgångsrik entreprenör och en ansvarstagande småbarnspappa.

Det är en spännande livsresa han bjuder på: lantiskillen med rampljuslängtan som med en nästintill vettlös ingenting-är-omöjligt-inställning lyckades bli berömd flickfotograf med stående inbjudan till Hugh Hefners dekadenta fester i Playboypalatset. Bingo har varit ihop med flera av vår tids största sexsymboler och han har fotat och festat med några av världens största stjärnor.

I En flickfotografs bekännelser bjuder Bingo på den ocensurerade versionen av sitt liv så här långt. Vi får veta hur det gick till när Carolina Gynning, Victoria Silvstedt och Hannah Graaf upptäcktes. Och varför kärlekssemestern med Tilde Fröling slutade i en hjärtskärande tragedi.

Man kan tycka vad man vill om Bingo Rimér, men man har aldrig tråkigt i hans sällskap. Läs boken så förstår du varför.