Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!

By Kluun

Like Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! ?

Voor mannen die hun vrouw zwanger hebben gemaakt en voor hen die dit nog kunnen vermijden.
Wat zijn hormonen en hoe ga ik er mee om? Hoe herken ik een wee als ik er een tegenkom? Waarom doet een bevalling pijn? Wat zijn in godsnaam een perineum en ee Continue

Wat zijn hormonen en hoe ga ik er mee om? Hoe herken ik een wee als ik er een tegenkom? Waarom doet een bevalling pijn? Wat zijn in godsnaam een perineum en een rompertje? Wat is het nut van de ontsluiting, Daphne Deckers en een tangbevalling? Zijn tepelhoedjes, bedklossen en voedingsbeha écht bestaande woorden? En hoe zit het met de seks?
Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! geeft antwoord op deze vragen en bevat o.a.
verklarende woordenlijst, ofwel zwangerschapsjargon in voor mannen begrijpelijke woorden: van afkolven en indalen, tot strippen en puffen, bandenpijn en nesteldrang
de topvijf van films die u uw vrouw beter niet kunt laten zien tijdens de zwangerschap en dingen die u nooit tegen uw vrouw moet zeggen tijdens de bevalling
kinderliedjes op melodieën waar u vertrouwd mee bent (o.a. Hup Holland Hup en Bohemian Rhapsody).
Kluun (Raymond van de Klundert, 1964) debuteerde in 2003 met de spraakmakende, hartverscheurende roman Komt een vrouw bij de dokter. Hij is vader van Eva (6) en Roos (0).

Loginor Sign Upto write a review

• Publisher: Podium
  • Publish date: 2007-01-01