Història de Catalunya

(modèstia a part)

Per

Editor: Edicions 62

3.7

Language:Català | Number of Pàgines: 271 | Format: Mass Market Paperback | En altres llengües: (altres llengües) Spanish

Isbn-10: 8496863115 | Isbn-13: 9788496863118 | Data publicació:

També disponible com: Others

Do you like Història de Catalunya ?

Registra't gratis
Descripció del llibre
La nostra història, diguem-ho sense embuts ni auto-enganys, no mata, excepte en un parell de segles en què vam tallar el bacallà per la Mediterrània. Però tant hi fa, és la nostra història, i la van protagonitzar catalans i catalanes com nosaltres, que tenien virtuts i defectes, mala llet i, en alguns casos, molta vis còmica (modèstia a part). O sigui que aquí la teniu, la nostra història, que és tan bona com la de qualsevol altre país.

Fantastic!! no pares de riure i a la vegada aprens una mica mes sobre la historia del teu pais...Si me l'haguessin fet llegir a l'institut hauria posat mes interes....molt recomenat!! L'unica pega es que a vegades tens ganes de mes i mes i mes....capitols curts. (52.000 anys d'historia en 271 pagines.)

dit a

Es muy bueno para aquellas personas que se quieran reír un rato. La historia de catalunya contada por todo un as del humor. No hay nada más bueno que aprender riéndote.

dit a