I fantastici libri volanti di Mr. Morris Lessmore

Editore: Rizzoli

4.6

Lingua:Italiano | Numero di pagine: 50 | Formato: Copertina rigida | In altre lingue: (altre lingue) Inglese , Spagnolo , Chi tradizionale , Catalano

Isbn-10: 881706078X | Isbn-13: 9788817060783 | Data di pubblicazione:  | Edizione 1

Traduttore: Elisabetta Tramacere ; Illustratore o Matitista: William Joyce , Joe Bluhm

Genere: Children , Comics & Graphic Novels , Fiction & Literature

Ti piace I fantastici libri volanti di Mr. Morris Lessmore?

Un toccante libro sui libri, che rende omaggio a tutti i lettori.

En Morris és un home a qui li agradava molt llegir. Un dia, com qualsevol, quan en Morris estava llegint a la seva terrassa, va succeir una desgràcia: tot el poble va quedar del revés i destrossat per culpa d'un huracà. A en Morris, que s'havia quedat sense casa, se li va ocórrer anar a caminar i descobrir món. Mentre caminava, de sobte es trobà una noia encantadora volant degut a uns llibres voladors, que feia servir com si fossin globus. La noia va veure que en Morris estava trist, i pensà que necessitaria una bona història per llegir, així que li donà el seu
    llibre preferit i va marxar. Aquell llibre, que li havia donat no era un llibre normal, perquè tenia vida pròpia. Parlava, caminava, volava... El llibre era un xicot molt simpàtic i encantador que li ensenyà a en Morris un edifici ple de llibres extraordinaris, de tota mena. Tots els llibres que hi havia tenien vida i volaven. Passaren els dies, i en Morris es va convertir en el bibliotecari d'aquell lloc tan fantàstic. Quan un llibre es trencava ell s'encarregava d'arreglar-lo o cuidar-lo, però quan es va endinsar en un dels llibres...
    Aquest llibre ens ha agradat molt, perquè és molt irreal, i la història és molt original. També el recomanem perquè la història és d'intriga i perquè les il·lustracions estan molt ben fetes.

Perfetta fusione tra video e libro

Straordinario omaggio alla potenza dei libri, alla loro intramontabile capacità di emozionarci e di risorgere anche dalle ceneri più tetre. Perfetto e struggente il video.

Un omaggio ai libri e ai lettori.

Un omaggio ai libri e ai lettori.
    "Gli piaceva condividere i libri con gli altri. A volte i classici amati da tutti, altre volte un piccolo volume solitario la cui storia era stata letta di rado. "C'è una storia per ciascuno" diceva Morris. E tutti i libri erano d'accordo con lui.

Il cortometraggio cui il libro si ispira è decisamente più evocativo.
    L'albo rientra nella categoria degli enhanced book, libri con realtà aumentata virtualmente (basta scaricare un'App). ...continua

Il cortometraggio cui il libro si ispira è decisamente più evocativo.

Una joyita :)

Es una historia que enamorará a todos aquellos lectores empedernidos ya que transmite a la perfección todo lo que sentimos por los libros y todo lo que éstos nos transmiten cuando leemos.
    Es una marav ...continua

Es una maravilla perderse en las páginas de este cuento ilustrado que, sin duda, es otra de las joyas de mi estantería

Reseña: http://www.words-street15.es/2014/01/fotoresena-los-fantasticos-libros.html

libro stupendo, da leggere e da far leggere, con illustrazioni magnifiche!! l'ideale è poi raffrontarlo con il cortometraggio, che a mio parere aveva stra meritato l'oscar..un capolavoro commovente, un inno alla lettura e ai libri, alle emozioni, la compagnia e le parole che ci regalano, come solo dei veri amici sanno fare!