Indigneu-vos!

Un al·legat contra la indiferència i a favor de la insurrecció pacífica

Average vote of 1492
| 5 total contributions of which 5 reviews , 0 quotes , 0 images , 0 notes , 0 video
INDIGNEU-VOS!, sense violència. Tal com va cantar Raimon contra la dictadura: Diguem NO. Negueu-vos. Actueu. Per començar, INDIGNEU-VOS!
Ha scritto il 10/04/12
M'ha semblat més un article d'opinió o un editorial d'un diari que una reflexió, que erròniament és el que jo m'esperava.

No s'ha de treure mèrit a l'autor, l'obra explica les seves vivències i és molt respectable. El que m'ha decepcionat h
...Continua
Ha scritto il 30/05/11
No deixa de ser una reflexió personal. L'home explica els motius de la seva indignació que va dur a terme la Resistència francesa als nazis. Encara que, sempre se'n pot treure una conclusió i aplicar-la a la vida mateixa.
Ha scritto il 15/05/11
El que intenta aquest llibret és fer que les vivències personals d'un membre actiu de la resistència francesa en la 2a guerra mundial, serveixn per movilitzar el jovent actual, que poques vegades es revela davant de la injustícia. Em sembla una bona ...Continua
Ha scritto il 28/04/11
Decepció total, m'esperava molt més...
Ha scritto il 27/04/11
No entenc tant de rebombori. Diu veritats i bàsicament estic d'acord amb el que diu, però està ple de llocs comuns i no el·labora gens.

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo una citazione!

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo una immagine!

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo una nota!

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo un video!

Lorem Ipsum Color sit Amet
di Nome Autore
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur Suspendisse varius consequat feugiat.
Scheda libro
Aggiungi