Kaio baten historia eta hegan egiten irakatsi zion katuarena

By Luis Sepulveda

| Hardcover | 9788496643857

Like Kaio baten historia eta hegan egiten irakatsi zion katuarena ?

Katu handi, beltz eta gizena da Zorbas. Hanburgoko portu inguruan bizi da bere kideko lagunekin: Idazkario, Orojakitun, Colonello eta Haizalde. Egun batean, kaio bat agertzen da Zorbasen bizitzan, ezinean, hil-zorian, itsasoko petrolio isuri batek ko Continue

Katu handi, beltz eta gizena da Zorbas. Hanburgoko portu inguruan bizi da bere kideko lagunekin: Idazkario, Orojakitun, Colonello eta Haizalde. Egun batean, kaio bat agertzen da Zorbasen bizitzan, ezinean, hil-zorian, itsasoko petrolio isuri batek kondenatua. Zorbasek hitz ematen dio errun berri duen arrautzatik sortuko den kaioa haziko duela eta, zailagoa dena, hegan egiten irakatsiko diola. Eta hitza beteko du bere kideko katu adiskideen laguntzaz. Gazteentzako kontakizun bikaina: 8 urte edo 100 izan.

letto insieme alla mia bambina. Una esperienza interessante !

Palmina said on Oct 20, 2014 | Add your feedback

Che dire, è semplicemente un libro stupendo, sotto ogni punto di vista.
    Toccante, commovente e stra-farcito di valori importantissimi che nella società di oggi sono lentamente dimenticati, la cui lettura dovrebbe essere d'obbligo nelle scuole elemen ...(continue)

Che dire, è semplicemente un libro stupendo, sotto ogni punto di vista.
    Toccante, commovente e stra-farcito di valori importantissimi che nella società di oggi sono lentamente dimenticati, la cui lettura dovrebbe essere d'obbligo nelle scuole elementari.

Alexenj said on Sep 11, 2014 | Add your feedback

Davvero una lettura piacevole per ogni età. Temi universali come l'amicizia, l'incontro con il "diverso", la famiglia e la fantasia vengono trattati con semplicità da Sepulveda che riesce a non risultare banale.

Mauro Orsi said on Jul 28, 2014 | Add your feedback

Bello, dolce, divertente. Una "favola" che ti riporta all'infanzia; che parla di amore, amicizia, fantasia e solidarietà.
    Non ho visto il cartone ma ne ricordo la colonna sonora...e merita tanto :))

Moonlau said on Jul 10, 2014 | Add your feedback

Groups with this in collection