L'últim dia abans de demà

By Eduard Márquez

| Softcover | 9788497876858

Like L'últim dia abans de demà ?

L’últim dia abans de demà és una novel·la sobre l’amistat que supera el pas del temps, el dolor de les absències, els amors perduts i la fragilitat dels móns que construïm per justificar les nostres vides.
“El Robert seu al Portal de l’Àngel amb una Continue

“El Robert seu al Portal de l’Àngel amb una llauna per a les monedes entre les cames. Toca una harmònica i té al seu costat un carro de súper ple fins al capdamunt de cartrons i de bosses de plàstic. De la cadena que hauria de servir per enganxar-lo als altres carros, penja una càmera fotogràfica de joguina d’un taronja cridaner. Tot i els vint anys que han passat, és el mateix Robert de sempre. El nas, les celles gruixudes, la pell fosca. El gest d’apartar-se el serrell, massa llarg, dels ulls.
El cor se’m dispara.
Vint anys.
El so de l’harmònica, raspós i entretallat, es barreja amb la gatzara d’una banda de dixieland.
Reculo i aprofito l’entrada d’una botiga per observar-lo amb prou calma.
La roba, bruta i atrotinada, li queda massa baldera. La bota dreta té la sola reforçada amb cinta adhesiva de Gil Stauffer.
La inquietud em paralitza.”

Molt bona novel·la. Una història atractiva, un mode magistral d'expressar-la i un bon domini del idioma. No m'havia llegit cap llibre de l'Eduard Márquez, val la pena.

zzzzz said on May 1, 2014 | Add your feedback

Sincopat. Una història narrada a base de retalls molt curts, que s'alternen en el temps i que, de sobte, presenten sotracs importants en el sentiment del lector. Amistat, amor, desencís, fidelitat, esperança, tot plegat barrejat de forma rotunda entre els personatges, presentant una munió de sensacions captivadores i colpidores alhora.

Ximelis said on Mar 22, 2013 | Add your feedback

Las vidas del narrador y Robert se cruzan por primera vez a los ocho años el primer día del curso escolar para después separarse durante los años universitarios. Años después el narrador reconoce a su amigo en un sintecho del Portal de l'Àngel.

Es u ...(continue)

Es una historia dura contada en pequeños pedazos de manera muy sensible y cuidada. La construcción es impecable y nunca tienes la sensación de estar perdida pese a los continuos saltos temporales.
    Muy recomendable.

sora91 said on May 5, 2012 | Add your feedback

Una novel·la que et fa sentir els sentimens. Molt tendra.

Vriská said on Oct 25, 2011 | Add your feedback

Concís. Contundent. Cru. Intens. Torbador. Imprescindible. Em feia por tornar-te a llegir però ens reconciliem amb aquesta lectura. En vull més, encara que m'ho hagis fet passar tan malament.

mestressa said on Oct 7, 2011 | Add your feedback

• Softcover 152 Pages