L'Historiador

Average vote of 4112
| 5 total contributions of which 5 reviews , 0 quotes , 0 images , 0 notes , 0 video
Un vespre, ja tard, tafanejant entre els prestatges de la biblioteca del seu pare, una noia troba un estrany llibre antic i unes quantes cartes groguenques. Les cartes van encapçalades per un enigmàtic “Benvolgut i malaurat successor...” que ...Continua
Ha scritto il 20/08/12
Tot i que a mi les histories de vampirs no hem diuen res,aquest llibre me'l van recomanar. El principi hem va agradar força i hem va anar enganxant, cap a la mitat del llibres s'hem va fer bastant feixuc, dona moltes dades històriques,molts ...Continua
Ha scritto il 12/09/11
No és que l'hagi trobat apassionant, però tampoc no me'n penedeixo... Té força forats i coses que no acaben de lligar, i conec millors històries de vampirs, però es deixa llegir.
Ha scritto il 19/09/10
Un llibre pesat que és la segona vegada que l'intento llegir i no puc seguir. Per fi l'he abandonat sense remordiments
Ha scritto il 18/09/10
3.5/5
El principi i el final m'han agradat força, però hi ha certs moments (per la meitat del llibre) que se m'han fet una mica pesats, hi ha un excés d'informació i massa dades històriques que fa que perdis el fil de la trama principal del llibre.
  • 1 mi piace
Ha scritto il 13/10/07
Hi havia un aventura gràfica online, com a estratègia de màrqueting per vendre el llibre, però em vaig quedar encallada i no la vaig acabar.
El llibre, distret.

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo una citazione!

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo una immagine!

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo una nota!

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo un video!

Lorem Ipsum Color sit Amet
di Nome Autore
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur Suspendisse varius consequat feugiat.
Scheda libro
Aggiungi