L'estimava

Translator: Maria-Antònia Oliver

Do you like L'estimava ?

Registra't gratis
Descripció del llibre
Un matí el Pierre s'emporta la seva jove, la Chloé, i les seves nétes. Se les emporta lluny, a la casa de camp, l'endemà de l'abandó de l'Adrien, el seu fill, del domicili conjugal. ¿Qui, millor que el Pierre, es podrà ocupar de la dona del seu fill, en ple estat de xoc per aquesta ruptura inesperada? La Chloé troba el consol en el seu sogre, que té seixanta-cinc anys, i al camp, aïllats del món que els envolta, estableixen un diàleg ple de confessions sinceres. El Pierre es mostra tal com és i confia els seus secrets més íntims a la jove, mentre ella a poc a poc va recuperant les ganes de viure. Després del recull de contes M'agradaria que algú m'esperés en algun lloc, al seu primer llibre,a L'estimava, Anna Gavalda traça, pàgina rere pàgina, el camí de la Chloé, una dona ferida que busca la manera de refer la seva vida.

Estil Anna Gavalda al cent per cent

M'ha egadat molt la forma dels diàlegs. Xerrar, xerrar i vinga a xerrar, poques descripcions. Ha estat ben bé com llegir una obra de teatre. Els personatges són típics de les novel·les d'Anna Gavalda. Tothom trist però amb ganes de viure i una força interior impressionant. Tothom amb un passat carregat d'històries (suposo que com la resta d'humans, al capdevall tots tenim històries, no?). Sens dubte molt recomanable. Un bon llibre per comentar al club de lectura i parlar dels dos punts de vista que hi surten.

dit a