La caiguda dels gegants

Average vote of 4862
| 7 total contributions of which 7 reviews , 0 quotes , 0 images , 0 notes , 0 video
"Aquesta és la història dels meus avis i dels vostres, dels postres pares i de les postres pròpies vides. D'alguna forma és la historia de tots nosaltres."
Lisbeth
Ha scritto il 16/11/11

De lectura massa densa. Pel veu gust preferiria més històries de les families que faria el llibre més lleuger i menys política.

silet
Ha scritto il 05/10/11
Evidentment el llibre no es res nou , ja que parla de la primera guerra mundial , però es una visió global de com va anar els dies previs i finals , com es vivia a cada pais el tema de la guerra i les intrigues diplomatiques ,les lluites de classes...Continua
Vriská
Ha scritto il 10/09/11

M'ha agradat la novel·la. Nomès que he trobat que al final es una mica precipitat el desenllaç dels personatges en les situacions en que es troben.

Marvell
Ha scritto il 06/09/11
La caiguda de Ken Follet
>> Personalment jo l'he trobat molt normal. M'ha semblat un culebró de moltes pàgines o port ser que m’he acostumat al estil històric dels anteriors. El llibre narra les vicissituds de varies famílies de cada status social, unides pel drama de...Continua
Voltes Mac
Ha scritto il 06/04/11

Magnific llibre, es llegeix molt bè, tè una bona documentació i va de menys a mès. Esperan el segon de la sèrie.
Et fa pensar en totes les barbaritats que ha fet l'humanitat al llarg dels anys.

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo una citazione!

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo una immagine!

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo una nota!

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo un video!

Lorem Ipsum Color sit Amet
di Nome Autore
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur Suspendisse varius consequat feugiat.
Scheda libro
Aggiungi