Paradise Kiss Vol 1

By Yazawa Ai

| Paperback | 9781931514606

Like Paradise Kiss Vol 1 ?

Yukari wants nothing more than to make her parents happy by studying hard and getting into a good college. One afternoon, however, she is kidnapped by a group of self-proclaimed fashion mavens calling themselves "Paradise Kiss." Yukari suddenly finds Continue

Yukari wants nothing more than to make her parents happy by studying hard and getting into a good college. One afternoon, however, she is kidnapped by a group of self-proclaimed fashion mavens calling themselves "Paradise Kiss." Yukari suddenly finds herself in the roller coaster life of the fashion world, guided by George, art-snob extraordinaire. In a glamorous makeover of body, mind and soul, she is turned from a hapless bookworm into her friends' own exclusive clothing model.

Disegni come sempre esageratamente belli.

*Patty* said on Jun 6, 2013 | Add your feedback

Historia profunda y realista

Reseña entera aquí http://frogiteca.blogspot.com.es/2012/10/paradise-kiss.html

Bianca Grenouille said on Apr 16, 2013 | Add your feedback

Otro manga de Ai Yazawa que nos extasía con su argumento y su dibujo lleno de emociones y sentimientos.

En este no se trata de un instituto o de vida juvenil en Tokio, ya que es la "continuación" de Gokinjo Monogatari (Historias de un Vecindario) no puede ser de otra manera que de moda. Pero esta vez la historia no se centra en una chica que quiere conseguir sus sueños sino en alguien perdido que no sabe qué hacer con su vida.

Lara del Lacio said on Jan 18, 2013 | Add your feedback

Sull'intera opera

"I miei freni inibitori li hai spezzati tu. Ora prendi le responsabilità del tuo gesto, guidami e portami dritto in paradiso"

"da quel giorno iniziai a festeggiare il compleanno in primavera, anche se non avevo avuto la fortuna di nascere donna, indossando abiti femminili è rinata in me la speranza, come fossi avvinta da un incantesimo Penso davvero che un bell'abito possa donare coraggio a chi lo indossa , ed è con questa convinzione che ho conti nuato a cucire vestiti insieme a joji, anno dopo anno.
    è avvenuto tutto per magia, e spero che stavolta l'incantesimo abbia ammaliato anche te Carrie"

"va all'inferno joji!"
    "può darsi, purchè anche lì ci sia una macchina per cucire"

Lo leggo e rileggo un infinità di volte, resto sempre senza fiato. Ogni disegno, ogni parola, ogni virgola mi fà venire i brividi. Grazie mille divina Yazawa!

Viktoria said on Dec 31, 2012 | Add your feedback

Margin notes of this book