Create your own shelf sign up

Together we find better books

[−]
  • Search Conteggio caratteri ISBN valido ISBN non valido Codice a barre valido Codice a barre non valido loading search

Pretty Little Liars #3

Perfect (Pretty Little Liars)

By

Publisher: HarperTeen

4.0
(41)

Language:English | Number of Pages: 320 | Format: Library Binding

Isbn-10: 0060887370 | Isbn-13: 9780060887377 | Publish date: 

Also available as: Hardcover

Category: Fiction & Literature , Mystery & Thrillers , Teens

Do you like Pretty Little Liars #3 ?
Join aNobii to see if your friends read it, and discover similar books!

Sign up for free
Book Description

In a town where gossip thrives like the ivy that clings to its mansions, where mysteries lie behind manicured hedges and skeletons hide in every walk-in closet, four perfect-looking girls aren't nearly as perfect as they seem.

Three years ago, Spencer, Aria, Emily, Hanna, and their best friend Alison were the girls at Rosewood Day School. They clicked through the halls in their Miu Miu flats, tanned in their matching Pucci bikinis, and laughed behind their freshly manicured fingernails. They were the girls everyone loved but secretly hated—especially Alison.

So when Alison mysteriously vanished one night, Spencer, Aria, Emily, and Hanna's grief was tinged with . . . relief. And when Alison's body was later discovered in her own backyard, the girls were forced to unearth some ugly memories of their old friend, too. Could there be more to Alison's death than anyone realizes?

Now someone named A, someone who seems to know everything, is pointing the finger at one of them for Ali's murder. As their secrets get darker and their scandals turn deadly, A is poised to ruin their perfect little lives forever.

Sorting by
  • *** This comment contains spoilers! ***

    4

    Perfect #3

    Niente, ormai son caduta anch'io nella spirale di "A" e siccome mi dicono che questa fantomatica stalker non sia la stessa che apparirà nella serie TV, ecco un motivo in più per completare la storia. Leggere i libri della Shephard è molto diverso dal guardare il telefilm, insomma, appaiono un sac ...continue

    Niente, ormai son caduta anch'io nella spirale di "A" e siccome mi dicono che questa fantomatica stalker non sia la stessa che apparirà nella serie TV, ecco un motivo in più per completare la storia. Leggere i libri della Shephard è molto diverso dal guardare il telefilm, insomma, appaiono un sacco di pezzi in più.
    Le ragazze cominciano solo nell'ultimo capitolo di questo volume a riavvinarsi, ma sembra non sia stata una buona idea: Spencer è stata incastrata da "A" che le ha messo contro praticamente tutti e Hanna, beh, chiamate il 911, perchè è appena stata investita da un SUV sotto gli occhi di Aria e Emily. E cosa è successo ad Ezra? Sembra che abbia il diritto di restare in silenzio e tutto ciò che dirà potrà essere e sarà usato contro di lui in tribunale. Anche il rapporto tra Lucas e Hanna è un po' diverso. E sembra anche che Toby non apparirà più nella storia. Non mi resta che continuare.

    said on