Purga

Average vote of 312
| 5 total contributions of which 5 reviews , 0 quotes , 0 images , 0 notes , 0 video
Ha scritto il 31/10/11
Molt bo,és interessant en quant a l'ambientació, té una història que atrapa i l'estil és oriinal. Inclús el final està molt ben aconseguit.
Ha scritto il 03/10/11
Les nostres històries personals són exactament això, personals. Només nosaltres coneixem la coneixem i en sabem el perquè i el com. Jutgem als altres amb aquella alegria. Hi tenim dret? Sí, també hi ha Estònia, i la guerra, i el comunisme, i ..." Continua...
  • 1 mi piace
Ha scritto il 29/08/11
Una trobada entre la jove Zara i la vella Aliide a l'Estonia actual fa retrobar dos mons molt sòrdids. La prostitució de les joves russes i la memòria d'un passat soviètic on tot el que es fa o es deix de fer és investigat. M'ha agradat i fins ..." Continua...
Ha scritto il 03/08/11
No és perfecte però si interesant. Es llegeix d'una tacada gracies als breus càpitols.
Ha scritto il 01/06/11
Li volia donar quatre estrelles, per la història, típica però molt ben elaborada i alhora complexa.
Desgraciadament hi ha faltes sintàctiques amb verbs reflexius que no ho haurien de ser i calcs del castellà que fan mal a la vista.
  • 2 mi piace

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo una citazione!

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo una immagine!

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo una nota!

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo un video!

Lorem Ipsum Color sit Amet
di Nome Autore
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur Suspendisse varius consequat feugiat.
Scheda libro
Aggiungi