Reflexions d'un vell centenari

Isbn-10: 8429768793 | Isbn-13: 9788429768794 | Data publicació:  | Edition 1

Emma Riverola

També disponible com: Paperback

Category: Philosophy

Do you like Reflexions d'un vell centenari ?

Registra't gratis
Descripció del llibre
Mirant enrere, es veu que la vida passa molt de pressa i que els fets s'acumulen ràpidament. Un es troba al final gairebé sense adonar-se'n. La vellesa comporta sacrificis i renúncies, és cert, però també té els seus al·licients. El jove viu angoixat per les inseguretats del dia de demà. El vell, en canvi, en saber que no té futur, reconeix que el seu gran patrimoni és la memòria, font inesgotable de reflexions sobre nosaltres mateixos, sobre el món en què vivim i sobre les persones i esdeveniments que ens hem trobat al llarg de la vida. El futur és imprevisible, però les experiències viscudes fan veure que sovint els fets es repeteixen que, malgrat que les coses canvien, l'home segueix essent el mateix de sempre, i que la humanitat és capaç d'ensopegar repetides vegades amb la mateixa pedra.

Savi. Reflexions personals sobre temes generals d'aspecte social y polític, però també consideracions més íntimes, analitzant pensaments i postures davant realitats que semblen tan punyents del món en el que vivim, com ara la vellesa, la malaltia o la mort. I això, venint d'una persona amb tant de recorregut vital, és molt d'agrair. El llibre és breu, però serveix per a molt.

dit a