Schrodinger's Cat Trilogy

"Universe Next Door", "Trick Top Hat", "Homing Pigeons"

Publisher: Orbit

Language:English | Number of Pages: 560 | Format: Paperback

Isbn-10: 0747406499 | Isbn-13: 9780747406495 | Publish date:

Do you like Schrodinger's Cat Trilogy ?

Written by the same author as "The Illuminatus Trilogy" this is a fantastical look at our recent past seen through a fun-house mirror. It is a satire on our violent, inexplicable world and a trip inward to expose our deepest hopes and fears.

Romanzo in 3 parti divertentissimo e anche se non raggiunge i livelli di Illuminatus! i temi soliti di R.A. Wilson ci sono tutti, dalle teorie copirative, alla percezione della realtà, all'esoterismo e tutte quelle cosucce che tanto gli piacevano. Come al solito l'impressione che si ha leggendo è che l'autore stia 'giocando' con le sue cavie/lettori... ed è tutt'altro che spiacevole.