Todo é silencio

Editorial: XERAIS

3.4

Language: Galego | Number of Pages: 280 | Format: Others | Noutras linguas: (outras linguas) Spanish

Isbn-10: 8499141692 | Isbn-13: 9788499141695 | Publish date:

Category: Fiction & Literature

Do you likeTodo é silencio?
Únete a aNobii para ver se o len os teus amigos, e descobre libros semellantes!

Rexístrate gratis
Descrición do libro

Rivas es más un descriptor de ambientes y emociones que un relator de sucesos. Aquí empieza con lo primero y termina con lo segundo. Es posible que eso descoloque tanto a quien esperaba relato como a quien busque retrato. Satisfacerá más a estos últimos, pues me parece que el relato es más bien una excusa para retratar la cara social y el arraigo del contrabando en Galicia.
    Me ha llamado la atención una mosca en la leche. La "escena" del campo de fútbol y el encendido de las luces es cinematográfica. Recuerda a la aparente pretensión de los autores mediocres contemporáneos norteamericanos, que parecen escribir más una película que un libro, deseando que finalmente se filme y lo$ retire.

Mi opinión

No puedo ser neutral con este autor desde que leí "Qué me quieres amor", que inspiró la película "La lengua de las mariposas". Con su estilo particular y esa prosa tan densa, Manuel Rivas nos transporta a la época en la que el narcotráfico tenía un poder casi absoluto en la Galicia rural. Los personajes que describe no tienen desperdicio.

Empezó de forma muy densa, no me gustaba nada, estuve a punto de dejarlo, pero si pasas el primer terció después merece mucho la pena.

Cando ao falar xógaste a vida, todo é silencio.

Na costa atlántica, houbo un tempo no que as redes de contrabando, reconvertidas ao narcotráfico, alcanzaron tanta influencia que estiveron moi preto de controlalo todo: o poder social, as institucións, a vida das súas xentes.
    Fins, Leda e Brinco exploran a costa á procura do que o mar arroxa tras algún naufraxio, o mar é para eles un espazo de continuo descubrimento. O destino destes mozos estará marcado pola sombra odiosa e fascinante a un tempo do omnipresente Mariscal, dono de case todo en Brétema.
    Manuel Rivas, cunha prosa incisiva que tan pronto é mar en calma como embravecido, da forma a un universo fronteirizo no que os silencios van moldeando a cada un dos protagonistas. Unha novela que relata como os círculos do crime rodean e corrompen, non sempre con éxito, o extraño duende da condición humana.