Tot per una noia

By Nick Hornby

| Softcover | 9788497874274

Like Tot per una noia ?

Per a Sam Jones, la vida és un paradís: té setze anys i la seva passió és l’skate; viu al nord de Londres amb la seva mare, una jove divorciada que explica, més sovint del que ell voldria, que tan sols té tres anys més que en David Beckham, i quatre Continue

Per a Sam Jones, la vida és un paradís: té setze anys i la seva passió és l’skate; viu al nord de Londres amb la seva mare, una jove divorciada que explica, més sovint del que ell voldria, que tan sols té tres anys més que en David Beckham, i quatre més que la Jennifer Aniston. Però, a banda de les caigudes de la taula i els tremolors de l’adolescència, les coses no li van gens malament: és a la flor de la vida, està a punt d’entrar a Belles Arts, la seva mare ha deixat finalment de sortir amb un home que ell odia i ell té, de fa poc, una nòvia molt atractiva que es diu Alícia. Però tot es capgira quan la seva nòvia queda embarassada.
Realista, ple de referències contemporànies i immers en un món que ens resulta molt proper, Tot per una noia és una novel·la intel·ligent i sensible, plena de moments estelars i dotada d’una capacitat poc habitual d’entendre i comunicar el món dels adolescents. Una mescla esplèndida de fúria adolescent, confusió, profunditat, humor i amor.

Loginor Sign Upto write a review