Tots els contes

(Les Millors obres de la literatura catalana ; 18)

Per

Editor: Edicions 62

Language:Català | Number of Pàgines: 348 | Format: Paperback | En altres llengües: (altres llengües) Spanish

Isbn-10: 8429715045 | Isbn-13: 9788429715040 | Data publicació:

També disponible com: Hardcover

Do you like Tots els contes ?

Registra't gratis
Descripció del llibre

Contes que parlen sovint de desamor (Vint-i-dos contes, La meva Cristina..., Semblava de seda...), però també n'hi ha de fantàstics (Viatges i flors).

M'agrada molt com escriu la Rodoreda i en general m'ha agradat el llibre, però he trobat a faltar algun final feliç i he gaudit especialment dels contes que sortien una mica de la temàtica amorosa.

No tinc tirada per la literatura fantàstica, però tot i així és un plaer llegir la Rodoreda i els móns que recrea.

dit a

Hi ha de tot. Contes increibles com "La Sang", "la sala de les nines", "la sargantana" i d'altres més normalets. Molt interesant per tenir i llegir algun de tant en tant.

dit a