Breaking Dawn

Publisher: ATOM

3.7

Language: English | Number of Pages: 640 | Format: Hardcover | In other languages: (other languages) Spanish , German , Italian , Catalan , French , Chi simplified , Chi traditional , Portuguese , Swedish , Dutch , Danish , Finnish , Japanese , Polish , Hungarian

Isbn-10: 1905654189 | Isbn-13: 9781905654185 | Publish date:

Also available as: Audio CD , Paperback , eBook , Others , Softcover and Stapled

Category: Romance , Science Fiction & Fantasy , Teens

Do you like Breaking Dawn ?

Pur sapendo più o meno cosa aspettarmi, devo dire che sono rimasta letteralmente sconcertata di tutta la prima parte del libro,che giudico inappropriata e decisamente molto splatter,del tuttto fuori dallo standard della serie. Certi particolari non mi hanno fatto dormire per notti ( va bene che io sono molto sensibile a certe cose).Nella seconda parte migliora..ma che dire di Bella che non ha alcun disagio nel bere sangue o cacciare per la prima volta?