Mansfield Park

Publisher: Garzanti (I grandi libri Garzanti, 291)

Language: Italiano | Number of Pages: 484 | Format: Mass Market Paperback | In other languages: (other languages) English , Chi traditional , French , German , Spanish , Chi simplified , Catalan , Greek , Polish , Portuguese , Dutch , Czech

Isbn-10: 8811582911 | Isbn-13: 9788811582915 | Publish date:  | Edition 2

Translator: Simone Buffa di Castelferro ; Preface Enrico Groppali

Also available as: Paperback , Others , Hardcover , Softcover and Stapled , eBook

Category: Family, Sex & Relationships , Fiction & Literature , Romance

Do you like Mansfield Park ?

BUY BOOK
Purchase not available
for this book

Tra passeggiate placide per i campi, balli, sussurri e occhiate, pettegolezzi e frivoli passatempi borghesi come l’organizzazione di una rappresentazione teatrale, i giorni scorrono a Mansfield seguendo la storia della timida Fanny Price.
    Nonostante la trama non sia malvagia, devo ammettere che questo romanzo mi ha annoiata in molte sue parti, in cui sono stati fatti eccessivi giri di parole corredati da una basilare lentezza nello svolgersi degli eventi. Totalmente differente da "Orgoglio e Pregiudizio".

Recensione completa qui: http://sakomar.blogspot.it/2016/09/recensione-di-mansfield-park-di-jane.html