Breaking dawn

Publisher: Fazi

3.7

Language: Italiano | Number of Pages: 687 | Format: Hardcover | In other languages: (other languages) English , Spanish , German , Catalan , French , Chi simplified , Chi traditional , Portuguese , Swedish , Dutch , Danish , Finnish , Japanese , Polish , Hungarian

Isbn-10: 8876250441 | Isbn-13: 9788876250446 | Publish date:  | Edition 1

Translator: Luca Fusari , Simona Adami , Anna Mioni , Chiara Manfrinato , Federica D'Alessio

Also available as: Others , eBook , Paperback

Category: Romance , Science Fiction & Fantasy , Teens

Do you like Breaking dawn ?

BUY BOOK
Purchase not available
for this book
Ultimo capitolo della quadrilogia sull'avvincente storia d'amore che ha emozionato milioni di giovani lettori in tutto il mondo: Edward accetterà di donare a Bella l'immortalità trasformandola in un vampiro? E lei sceglierà l'amore eterno, abbandonando la possibilità di una vita normale?
  • *** This comment contains spoilers! ***

Carino ma con questo la Meyer ha dimostrato di esserti un po' troppo ispirata alla serie televisiva "Buffy the vampire slayer" e "Angel", di preciso mi riferisco al fatto che i vampiri abbiano una fig ...continue

Carino ma con questo la Meyer ha dimostrato di esserti un po' troppo ispirata alla serie televisiva "Buffy the vampire slayer" e "Angel", di preciso mi riferisco al fatto che i vampiri abbiano una figlia.