Mary Poppins

Publisher: BURragazzi - Rizzoli

3.7

Language: Italiano | Number of Pages: 211 | Format: Softcover and Stapled | In other languages: (other languages) English , French , German , Spanish , Chi traditional , Japanese , Polish , Hungarian

Isbn-10: 8817029637 | Isbn-13: 9788817029636 | Publish date:  | Edition 1

Translator: Letizia Bompiani ; Illustrator or Penciler: Mary Shepard , Jeffrey Fisher ; Contributor: Antonio Faeti

Also available as: Others , Paperback , Mass Market Paperback , Hardcover , eBook , Audio CD

Category: Children , Fiction & Literature , Science Fiction & Fantasy

Do you like Mary Poppins ?

BUY BOOK
Purchase not available
for this book
Ha una borsa prodigiosa, arriva con il vento e fa cose molto, molto strane: é Mary Poppins, la bambinaia più famosa di tutti i tempi.

Complessivamente questo romanzo mi è piaciuto abbastanza anche se è molto diverso dal film. Il film è più coeso, dà più spazio ai genitori e sicuramente giustifica meglio l'uscita di scena di Mary Poppins. Il libro è più episodico, quasi una serie di storie una dopo l'altra; tuttavia le avventure dei piccoli Banks sono davvero adorabili.