Susqueda
by Miquel Fañanàs
(*)(*)( )( )( )(1)
<p><span style="background-color: rgba(238, 238, 238, 0.9); color: rgb(0, 0, 0);">Què passaria si un dia, aigües amunt del riu Ter, la presa de Susqueda comencés a esquerdar-se? Fins a on arribaria el nivell de l’aigua si els milions de metres cúbics del pantà, el més gran de les conques internes, esberlessin el formigó? Amb el perill imminent d’un esfondrament, hi hauria temps per evacuar la gent de les poblacions afectades? L’Oriol Rovira, un periodista mig retirat i en crisi, consignarà en un blog tot aquest desgavell i contraposarà la veritat del perill imminent a la tranquiŀ litat que intenta oferir la versió oficial sobre el que està passant.</span></p><p><br></p><p><span style="background-color: rgba(238, 238, 238, 0.9); color: rgb(0, 0, 0);">Miquel Fañanàs, a través d’una ficció intensa i apassionant, ens farà viure les conseqüències d’un terratrèmol localitzat prop d’Amer que provocarà esquerdes en la presa de Susqueda i, finalment, una inundació catastròfica per a Girona i altres pobles propers.</span></p>

Anobians having it in their library1

Followers Books Reviews