El símbol perdut by Dan Brown

El símbol perdut

by Dan Brown
(*)(*)(*)(*)( )(10,095)
1,593Reviews36Quotations3Notes
Washington D.C.: Robert Langdon, professor de simbologia de la Universitat de Harvard, vola cap a la capital dels Estats Units per donar una classe magistral al Capitoli. Poc després de la seva arribada, apareix al centre de la Rotonda un objecte amb un missatge desconcertant -xifrat en cinc símbols-. En aquesta enigmàtica inscripció Langdon hi reconeix de seguida una invitació atàvica, una crida misteriosa que prové d'un món esotèric i llunyà.Aquest descobriment coincideix amb el segrest del seu amic i mentor, Peter Solomon, filantrop i membre de la maçoneria. Langdon comprèn que els dos fets estan relacionats i no li queda sinó acceptar el repte de resoldre aquest estrany misteri. És una qüestió de vida o mort. A partir d'aquí, Langdon és arrossegat a una aventura que el portarà cap als túnels, temples i cambres secretes de la ciutat més important dels Estats Units. En poquíssimes hores, tot allò familiar es converteix en un món clandestí i pertorbador els secrets del qual han quedat curosament amagats en un passat de secrets maçònics i revelacions mai vistes que semblen conduir a una veritat impossible i inquietant.Una novel·la trepident carregada d'intriga. Perquè no hi ha secret més extraordinari que aquell que ens descobreix allò que ja teníem a la vista.

Have it in their library

Are reading it right now

Are willing to exchange it

Catalan

Publisher