Homo deus by Yuval Noah Harari
Homo deus by Yuval Noah Harari

Homo deus

Una breu història del demà
by Yuval Noah Harari
(*)(*)(*)(*)(*)(507)
70Reviews2Quotations1Note
L’única gran constant de la història és que tot canvia. La humanitat és avui més segura, més sana i més rica que mai. Durant el segle XX, hem assolit l’impossible: la fam, la pesta i la guerra ja no són tragèdies inevitables. Hem aconseguit canviar el planeta sencer i ara ja no esperem que cap ésser superior dirigeixi els nostres destins. Aviat conquerirem la immortalitat. El que ens va fer sàpiens ens farà déus. Però, i ara, què hem de fer, què ens oferirà el futur? Quan el teu mòbil et conegui millor que tu mateix, continuaràs triant la teva feina, la teva parella o el teu president? Quan la intel·ligència artifi cial ens expulsi del mercat de treball, els milers de milions de persones sense feina trobaran sentit en les drogues i els jocs d’ordinador? Quan els cossos i els cervells siguin productes de disseny, la selecció natural deixarà pas al disseny intel·ligent? Aquest és el nou estadi de l’evolució. Això és l’Homo deus .

Yuval Noah Harari, autor de l’èxit de vendes Sàpiens, imagina un món no gaire llunyà en què afrontem una nova sèrie de reptes. Amb el seu estil perspicaç i brillant examina els projectes, els somnis i els malsons que conformaran el segle XXI. I, per damunt de tot, es fa les preguntes fonamentals: quin nou món crearem?, en què ens volem convertir?

Have it in their library

Are reading it right now

Are willing to exchange it

Catalan

Publisher