Ni hi ha terceres persones

Average vote of 16
| 5 total contributions of which 5 reviews , 0 quotes , 0 images , 0 notes , 0 video
Rafa
Ha scritto il 01/08/14
Sempre m'ha agradat més l'Empar "cuentista" que l'articulista (al contrari que em passa amb Quim Monzó), i aquest recull m'ho confirma. Alguns contes són realment fantàstics (Melodie Nikachan, per exemple), i tenen punts d'una acidesa brillant. ...Continua
Laura
Ha scritto il 03/04/11

No m'agradat, potser no l'he entès...
Hem vaig llegir "T'estimo si he begut" i el vaig trobar super divertit!!
M'esperava alguna cosa similar, però en aquest cas, els contes no hem deien res, no anaven enlloc.

Imma
Ha scritto il 19/02/11
si ho sé no el començo

no m'ha agradat cap dels contes, es com si no estiguessin del tot explicats, manca alguna cosa, no "enganxen" .... el que es extremament important en un conte. L'estil també deixa una mica que desitjar.

Jordi
Ha scritto il 16/08/10

M'ha decebut bastant perquè no hi ha hagut cap història que m'agradés. N'esperava molt més.
L'estil es pot comparar al de Sergi Pàmies o Quim Monzó, encara que sense arribar al nivell de genialitat dels dos autèntics cracks.

Rick Freak
Ha scritto il 07/05/10
Com sempre, els contes de l'Empar Moliner són fantàstics. He gaudit tant com amb el primer que em vaig llegir d'ella, T'estimo si he begut. Si no fos perquè en tinc uns quants per començar el tornaria a llegir. M'encanta la seva manera d'escriure. ...Continua

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo una citazione!

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo una immagine!

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo una nota!

Nessun elemento trovato
Aggiungi per primo un video!

Lorem Ipsum Color sit Amet
di Nome Autore
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur Suspendisse varius consequat feugiat.
Scheda libro
Aggiungi