És la fi del món tal com la coneixíem…
Les pors més grans de la humanitat han saltat de la ficció a la realitat.
La Wanderer és una alienígena invasora de cossos i ha arribat a la Terra juntament amb altres «ànimes» per complir amb la seva missió. Però la seva amfitriona, la Melanie Stryder, es resisteix a abandonar el seu cos sense oposar resistència. Dos éssers de dues espècies diferents que comparteixen un mateix cos però, per desgràcia per a elles, també un mateix cor.
Els records de la vida de la Melanie fan que la Wanderer s'enamori del mateix home que ella, en Jared, convertint la seva relació en el primer triangle amorós que només implica dos cossos.
Podrà l'amor de la Melanie per en Jared sobreviure a la fi del món?
I a la seva hoste?
Bueno! Q dir d'aquest magnific llibre... La veritat q hem va començar enganxar quant hem faltava un tros per la mitat. Els primers capitols no hem van agradar gaire, hem van semblar aburrits, despres va canviar bastant la meva opinio. Aquesta Wanderer te cops amagats!! Recomanable!!
...ContinuaÚltima tria de la Diputació de Barcelona, només per a les biblioteques grans (que no compren JN).