IL - Idee e Lifestyle del Sole 24 Ore - n. 87 (gennaio 2017) by Alberto Mingardi, Anna Zafesova, Camilla Baresani, Carlo Mazza Galanti, Daniele Rielli, Elisa Furlan, Francesco Guglieri, Francesco Pacifico, Gianluigi Ricuperati, Giorgio Arfaras, Giuliano Da Empoli, Guido De Franceschi, Guido Vitiello, Leonardo Colombati, Mario Fillioley, Matteo Zaccagnino, Mattia Carzaniga, Nadia Terranova, Pasquale Panella, Paul Berman, Raffaele Alberto Ventura, Saverio Raimondo, Sofia Silva

IL - Idee e Lifestyle del Sole 24 Ore - n. 87 (gennaio 2017)

L'anno che vorrei

Illustrated or Penciled by Marta Signori, Manuel Bortoletti, Daniela Bracco, Photographs by Maurizio Camagna, Fadel Senna, Luca Campri, Series curated by Christian Rocca
(*)(*)(*)(*)(*)(1)

Have it in their library

Are reading it right now

Are willing to exchange it

Italian

Dec 16, 2016