Magazine littéraire n. 409 mai 2002 by Alfred de Musset, Aliette Armel, Anne Maurel, Cristina Comencini, Damien Zanone, Eliane Lecarme-Tabone, François-René de Chateaubriand, Fréderic Pajak, George Sand, Gustave Flaubert, Helene Cixous, Jacques Lecarme, Jean-Maurice de Montremy, Jean Roudaut, Lucien Jerphagnon, Marcel Bénabou, Michel Delon, Michel de Montaigne, Michel Leiris, Philip Lejeune, Pierre Glaudes, Rene Descartes, Robert Kopp, Robert Louit, Rétif de la Bretonne, Saint Augustin, Stendhal, Thomas Regnier, Valérie Marin La Meslée, Yvan Leclerc

Magazine littéraire n. 409 mai 2002

Les écritures du moi; de l'autobiographie à l'autofiction
( )( )( )( )( )(0)

Has it in their library

Are reading it right now

Are willing to exchange it

French

May 1, 2002