Tornarem a vèncer by Marta Rovira, Oriol Junqueras

Tornarem a vèncer

(I com ho farem)
by Marta Rovira, Oriol Junqueras
(*)(*)(*)( )( )(1)
«Quan Jordi Cuixart va mirar als ulls de Manuel Marchena i li va dir “Ho tornarem a fer”, no tan sols va fer un acte de dignitat davant d'un tribunal polític, sinó que ens va posar deures a tots i cadascun de nosaltres. Com a dirigents d'un partit polític amb vuitanta-nou anys d'història, ens sentim en l'obligació no tan sols de tornar-ho a fer, sinó de fer-ho de tal manera que aquest cop el resultat sigui la victòria, és a dir, la independència de Catalunya. En aquest llibre expliquem obertament la nostra proposta, elaborada a partir dels aprenentatges del 2017, i la posem a disposició del conjunt del moviment independentista perquè la pugui discutir, esmenar i millorar si convé. Al mateix temps, volem proclamar que la independència no és només per als que la volem, sinó que s'ha de posar incondicionalment al servei de tots els ciutadans. L'objectiu és benestar, justícia i democràcia per a tothom, i la República Catalana és l'eina per aconseguir-ho.»
Els dos màxims dirigents d'erc, Oriol Junqueras i Marta Rovira, l'un des de la presó de Lledoners i l'altra des de l'exili de Ginebra, concreten en aquest llibre escrit a quatre mans l'estratègia per aconseguir la independència. I ho fan sense eludir cap dels grans debats que han polaritzat la vida pública els darrers anys: unilateralitat sí o no, desobediència civil versus desobediència institucional, eixamplar la base o tirar pel dret... El resultat és un manual pràctic de com els republicans volen preparar Catalunya per a un embat guanyador amb l'Estat. Qui hi vulgui buscar retrets, s'ha equivocat de llibre. Només hi ha propostes de futur.

Have it in their library

Are reading it right now

Are willing to exchange it

Catalan

Publisher